Uživatelská podpora

Technická podpora pro zákazníky nenahrazuje technickou podporu jednotlivých výrobců software.

Pokud máte nějaký dotaz či chcete nahlásit problém s naším softwarem, kontaktujte nás níže uvedenými způsoby:

Z programu:

Pokud můžete, napište nám přímo z Vašeho AKompletu (ikona feedback vedle volby odhlásit) tímto snadněji zjistíme k jaké části programu patří Váš dotaz a můžeme Vám mnohem rychleji pomoci.

Pomocí webového formuláře:

Napište svůj dotaz a kontakt na sebe (emailovou adresu, telefonní číslo).
Odkaz na formulář.

Technická pomoc přímo na vašem pracovišti:

Jestliže jste vyčerpali všechny předešlé body uživatelské podpory, máte možnost si objednat výjezd našeho odborného konzultanta. Tato služba je zpoplatněna. Je nutné se předem domluvit na podmínkách této podpory.